Podaj email aby otrzymać szczegóły produktu




Twoje kryteria porównania: szacowane roczne zużycie: kWh, zużycie w szczycie: %, rodzaj taryfy: 1- i 2-strefowe, kod pocztowy: 00-001

Energa S.A. - G11k Policz i zmień

Kod pocztowy: 00-001
Rodzaj taryfy: 1- i 2-strefowe
Roczne zużycie: kWh

Szczegóły produktu

Nazwa dostawcy Energa S.A.
Nazwa taryfy G11k Policz i zmień
Oszczędność oszczędzasz:
341,52 PLN rocznie
Taryfa ekologiczna nie
Gwarancja ceny tak Na 12 miesięcy.

Koszty miesięczne (brutto)

Koszty miesięczne zużycia 47,35 PLN
Koszty miesięczne dystrybucji 43,68 PLN
Koszty miesięczne ogółem 91,03 PLN

Opłaty za zużycie energii (brutto)

Cena kWh w szczycie 0 , PLN Z oferty można skorzystać do 30.06.2016. Ceny obowiązują w 12-miesięcznym okresie obowiązywania umowy.
Cena kWh poza szczytem 0 , PLN
Opłata handlowa (miesięcznie) 2,50 PLN Opłata handlowa 2,5 zł z e-fakturą lub 3,5 zł z fakturą papierową.

Dodatkowe informacje

Komentarz do taryfy

Komentarze

~jan
Opinia z dnia: 5-09-2013

najtańsi, spróbuję!

odpowiedz
~potencjalny klient
Opinia z dnia: 18-09-2013

Nie można się nigdy dodzwonić do Centrum Obsługi Klienta, nie da się z nikim porozmawiać - zawsze odpowiada automat. Pani od kolektorów słonecznych na osobnej linii jest natomiast bardzo miła.

odpowiedz
~N_1
Opinia z dnia: 24-09-2013

Może i mają najtaniej, ale kontakt z nimi jest fatalny. Udzielają pisemnych odpowiedzi typu "jest należna, bo jest należna", "jest zgodne, bo jest zgodne". Proponują korzystanie z kont on-line dla kontrolowania płatności, a tam saldo w każdej zakładce inne i nikt nie potrafi powiedzieć dlaczego. Próba dodzwonienia się na infolinię - tylko dla cierpliwych krezusów, bo 30 minut przy słuchawce to norma.

odpowiedz
~mbm
Opinia z dnia: 27-09-2013

brak kontaktu - i to już mnie zniechęciło

odpowiedz
~karczmarka
Opinia z dnia: 20-11-2013

cena za KW jaki otrzymałem to 0,221 zł/kWh bez opłaty handlowej. pobieram około 2tys zł mc...

odpowiedz
~18
Opinia z dnia: 26-12-2013

Kontakt telefoniczny z podanymi numerami BOK żaden. To tak, jak by nie zależało im na klientach. Wiele osób starszych chciałoby przecież porozmawiać, dowiedzieć się czegoś konkretnie przez telefon, a nie wyciskać kolejne cyferki i....nic

odpowiedz
~mówię jak jest
Opinia z dnia: 3-01-2014

kontakt z BOK bardzo słaby ... nie wiem czy EBOK działa już dla nowych klientów spoza OSD ...

odpowiedz
~Kamila
Opinia z dnia: 24-01-2014

Niestety, elektroniczny system "rozliczenia rzeczywiste" jest niedopracowany i kosztował mnie odsetki od "niezapłaconej" faktury. Kontakt bardzo słaby. Polityka firmy bardzo nieprzyjazna klientowi (Kiedy napisałam pismo z prośbą o rozłożenie na raty płatności za zaskakująco wysoką fakturę otrzymałam pismo odmowne, bez uzasadnienia - nie do pomyślenia u PGE, z którego usług korzystałam wcześniej). Wszelkie usterki i problemy zawsze "nie występują", a przerwy w dostawie prądu bez uprzedzenia są na porządku dziennym. Pogotowie energetyczne niekompetentne / źle informowane z centrali. To mój pierwszy i ostatni kontakt z tą firmą, planuję zmianę dostawcy...

odpowiedz
~Sulwester
Opinia z dnia: 31-01-2014

Szkoda po opiniach widzę ze nie skorzystam z ich usług

odpowiedz
~Mieczysław
Opinia z dnia: 1-02-2014

Dostawcą jest Energa . Już 2 lata co miesiąc odczytuję sam licznik . W eBOK / na stronie internetowej wpisuję stan licznika i za kilka sekund mam fakturę . Mam 2 tygodnie do zapłaty . Płacę przelewem ze swego konta bankowego / bez opłat /. I do czego mieć pretensję ?

odpowiedz